22 Şubat 2010 Pazartesi

Metin Oktay'a Küfür Etmeyen İbnedir !


Pazar akşamı 9 sularında kapattım kontağı.
Ne sayılmayan golün tekrarını izledim televizyonlardan .
Ki kapalıda tam çizgideydim pozisyonda ; bana göre gol !
Ne de blogları okuma fırsatım oldu .
Keyif kaçar ya hani hevesi de yanına alıp .
Benimkisi aynen yengen !
Maç öncesi Sinem Kobal'ı cümle içinde kullanıp
Türkiye'nin gözbebeği bir futbolcuyu
Alaşağı etmeye çalışanları duydum .
Bir de rakip kulübün ölümsüz kurucusuna edien küfürü .
Ha neyin çocuğu olduğuna karar verilen
Bir avuç sarı kırmızılı da var tabi deplasman tribününde .
Tek dayanak , son barikat ve sığınılacak limandı kapalı .
Ama artık bu gönül ona kapalı !
Yeşil çimlerdeki başarısızlığa rağmen
Çok güzel hareketler bunlar dedirtecek övünç kaynağıydı .
Benim için Pazar akşamı içi boşaldı .
Evindeki masturbasyonu kutuya taşıyanların olduğu ,
Ağzından salyalar akıtarak akıl tutulmasıyla küfür edenleri ,
90 dakika stada hakim olamayanların sette olduğu
Ve ilk defa Açık Tribünün bile kaale bile almadığı
Bir ortamda yaşandı herşey .
Ben bir Galatasaraylı olsam Baba Hakkı'ya küfür ederdim .
Şeref Bey'e şerefsiz derdim .
Haketti çünkü bu güruh bunu !
Utanmadan sıkılmadan en iğrenç söylemdir bu .
Gerizekalıların bie anlayacağı birşey bu .
Ama kutu bu boru mu !
Sıra Metin Oktay'da beyler haydi ...
Boşaldı içi , kustu rahatladı .
Artık ne Beşiktaş'ın önemi var ne de tribünün .
Nasıl bakarım ben Galatasaraylı bir arkadaşımın suratına .
Ne derim nasıl özür dilerim nasıl rahatlatırım vicdanımı .
100 tane salak yüzünden ömür boyu sürecek bir utanç
Nasıl unutulur ?
Kendi adıma Pazar günü bir devrin kapandığına şahit oldum .
Efsane Maraton misali bitti artık efsane çArşı !
Başkanın temiz ellerine sağlık olsun .
Temizlemiş pürüpak olmuşuz , kutlu olsun ...

3 yorum:

ive dedi ki...

eline sağlık...

kendine kızmana gerek yok...

blogger dedi ki...

en azından takımdaşlarının yaptığı çirkinlikten utanacak kadar düzgün bir beşiktaşlısın. bir gsli olarak teşekkürler.

Giray dedi ki...

bizimki ekip dahil şimdiki hokkabazları atlarsak eğer, baba hakkı, metin oktay, lefter gibi oyuncuların saygısı çok büyük etki verir bünyemize..

maçta kırmızı kart gören bir oyuncu sorardı baba hakkıya mesela "çıkayım baba" diye, o da göz ucuyla çık işareti yaptıktan sonra çıkardı..

yıllardır anlatılan "metin oktay Fenerbahçe'nin ağlarını deldi" açıklamasını seneler sonra usta'ya sorduklarında; "bu kadar konuşulmasını anlayamadığım olaydır bu mesela.. o seneler zaten tüm fileler çürüktü, aynı hafta farklı maçlarda iki kale filesi daha yırtıldı, zaten yağmur vardı, sebebi odur.. ayrıca bu golün bu kadar konuşulmasının sebebi Fenerbahçe'nin büyüklüğünden kaynaklanır" demiş, gönlümüzü fethetmiştir..

hepimiz biliriz eskiye saygıyı..
bilmeyenin eksiliği de, geç..

mesul veya sorumlusu değildir kimse..
ha utanç mı?
o sadece sizlerin değil, bir Fenerbahçeli olarak bana kadar uzanır, ben bile utandım..