15 Şubat 2010 Pazartesi

Bat Aşağa , Bir Umut Ki Dayı Ölmesin ...

Bugün Pazartesi ; İstanbul için Ezel vakti . Hafta içine denk gelince Ziraat Kupası mücadelesi Bursa- Trabzon alamadı gönlümün reytingini . İlk yarı bol ıslık ve az özet gören gözler bir ara Tefo'nun gol kaçırdığına şahit oldu ki yandı devreler . Reklam arası Egemen'lik kayıtsız şartsız annesine küfür etmek ise Ben Ezel'den beridir hür yaşadım hür yaşadım . Dayı ölmedi 90 dakika bitmeden , içimizde zaten bir Umut vardı . Ali göt olmaktan Süveyş'e döndüğü anda Ertuğrul Sağlam açtı avucundakini yaladı . Ömer ile karışık Kenan Abimiz ne bok yiyeceğini anlamadan Ivankov ne yediğini çoktan anlamıştı . Volkan Şen ve Sercan Yıldırım neden maçtalar , yoksa kaçırdıkları için diziyi videoya mı aldılar ? 1-1'lerini yediler kavramının asıl final sahnesi elindeki bıçağı hayat arkadaşının boynunda gören Ramiz Dayı'nın adamının Mısır piramitlerinden silah yapması . Colman'ı oyundan alan Şenol Hoca kadar da mı hatasız kul olmaz bir senaryodur bu ya ? 12 saat önce akşam olsun da Ezel gelsin diyordum , akşam oldu Ezel 12 saat önceye döndü ! Eeee Bade ne güzeldi geçen hafta açık açık püfür püfür , bu akşam bizim kapalı tribün gibi formsuz , kapalı ve bol küfür ! Battalla'yı oynatmayan hoca Ezel'de oynasa figüran mı olur yoksa temiz suratlı kontenjanından ilk o mu ölür ? Lost adlı tutkudan sonra bir dizi bu kadar mı güzel olur , biraz önce içimden Dayı ölmesin diyordum ne olur . Bitti 1-1 maç , dizi , heyecan . Kazanan her zamanki gibi Ramiz Dayı , kaybeden 2 puan adı altında iki Anadolu takımı . Köprüyü geçene kadar değil daima Dayı , Ezel Süper Lig hiç bitmesin lan ayı ...

Hiç yorum yok: