10 Şubat 2010 Çarşamba

1 Sene ...



''İlk hoşgeldini kuzenim yapsın istedim , bilirsiniz utangaç yapımı !''

... Demiştim bundan tam bir sene önce . Nasıl geçti ne ara bitti anlayamadan ikinci senesine girdi bu site . Tam tamına 1.142 post , 52.000 ziyaretçi ve 1.000 yorum ! Geriye baktığında anlıyor insan anca ... İlgilenenlere , takip edenlere , yorum yapanlara , küfür edenlere teşekkürü bir borç bilirim hem ağlarım hem devam ederim . Zamanım oldukça ve Beşiktaş bana yazacak birşeyler buldurdukça bu site varolacak . Dedik ya Beşiktaş özne gerisi hikaye ! Bu haftayı eski yazılarıma ayırmak istiyorum müsaadenizle . Hem biraz nostalji yaparız hem de yeni izleyicilere göz kırparız . Sevgilerle ...

1 yorum:

Barış Akdemir dedi ki...

kardeşim benim nice senelere iyiki varsın ters manyel t2.. seviyoruz seni..