3 Şubat 2010 Çarşamba

Kısa ... Kısa ...

Ulan kar ... Tipini s.kiyim ...

Yıllar önce bir arkadaşıma İngilizce bilip bilmediğini sormuştum . Bana verdiği cevap aynen şuydu ; ''Bir İngiliz kadınla sevişecek kadar biliyorum ama evlenecek kadar değil !''

Lopez Niyato ismi aklıma takıldı bu aralar ağzıma , sabah -akşam , önüme gelen Lopez Niyato diyorum . Lopez Niyato kim lan ?

Ovalı Lokantası - Halkalı . Tatlı olarak Saç Arası ...

Bir insan neden Yıldırım Demirören'in ekibinde yer alır diye düşündüm düşündüm ve sonunda cevabı buldum ; basamak olarak görüyorlar başkanı sanırım . Nasıl olsa gidecek diyorlar , bu kadar beceriksizlikle kalamaz diyorlar ve geleceğe yatırım yapıyorlar . İleride biz başkan oluruz diyorlar . Kötü ortamda iyi şeyler yapanlar farkedilecektir diyorlar ve yönetime giriyorlar . Bunu geçen gün bir arkadaşımla da konuştuk o da aynı şeyi söyledi . Canlı örneği de var bu mevzunun . Mesela Ahmet Akpınar bizim şirketin eski avukatıdır . Şimdi yönetimde . Tanıdığım kadarıyla iyi biridir , düzgün adamdır . Ofisinde koskocaman bir Kartal heykeli ve çok olmasa da parası da vardır . Neden girer peki sizce , bence ilerideki kendi pozisyonu için ...

Dün akşam trafik nedeniyle İstanbul kilit olmuş . İşyerinde bu haberi tam okurken önüme bir fatura geldi ; İstanbul Kilit San. Tic. ... !

Maç gittik tribün dolmuş , başkan temizlikçi olmuş ... Onbeşinci dakikada oylarınla başbaşa , kalacaksın kocakafaaaaa ...

Televizyonda eski basketbolcü Wilt Chamberlain'in adını duyunca kız arkadaşımın yorumu ; ''Bu adam topu hep çemberden atıyordur ...''

Kongre üyesi olmaya karar verdim . En geç bir sonraki seçimde ben de oy kullanacağım . Bunun için ne gerekiyorsa yapmaya hazırım , herşey Beşiktaş için ...

Adriana Lima üzerine bir de Nil Karaibrahimgil evlenince artık kutsal evlilik kurumuna dair tüm saygım bitmiş oldu . Hayatımdaki kadınlar bir bir gidiyorlar . Yapacak birşey yok mutluluklar demekten başka . Ulan helal olsun kocalarınıza be , ne şanslılarmış ...

Yıldırım Demirören'in hiç mi iyi bir yanı yok , başardığı , mutlu ettiği ya da hepimize sevimli gelen hiç bir şeyi mi yok diye düşündüm ...

Hala düşünüyorum ...

Hala ...

Ha ...

...

Hiç yorum yok: