20 Mart 2009 Cuma

Kısa ... Kısa ...

















- ''Mercedes 'i kullanmayı bilmeyen Şahin 'e mahkumdur'' . Bu cümle anlatıyor Bülent Korkmaz 'ın 10 günlük Lincoln 'ü ve yol tutuşunu . Brezilyalının adı da araba markası ya örnek güzel pekişti . Yorgun Arda , stoper Kewell , bunalım Lincoln ve sarı kart Baros 'un sıfatları bunlar olmayabilirdi . Gözlerimizin yanyana görebileceği en iyi 4 'lü bu saatten sonra anca okey oynarlar . Adnanlar da masaya saat açsınlar Meira 'dan gelen yetmez ise !

- Sıkı Galatasaraylı bir arkadaşım ile finale biletimiz vardı , yazık oldu . Hem ona üzüldüm hem de ülke puanına . Bir de bu olayı en büyük mesele yapan Fenerlilere . Sanki dünyanın sonuymuş gibi ağlıyorlardı , şimdi başlarlar makaraya çocuk gibi .

- Bu acetobalsamico 'ya bayılıyorum . Maçtan önce kadro ve casusluk ile alakalı bir yazı yazdı , bugün Jol onu doğruladı . Arda 'nın oynayacağını biliyordum falan demiş kel adam . Vay be . İşi biliyor Bülent Abi . Ya da Jol ona Jol verdi !

- Alex olmadan Fenerbahçe nasıl oynar bilmiyorum ama Bursaspor ciddi eksiklere sahip . Tadeu sakat , Volkan Şen ve Sercan belirsiz . Ali Tandoğan , Volkan Bekiroğlu ve Kirita da cezalı . Bunlar ilk 11 'den . Muhammet , Yenal ve Kemal 'i de ekleyin . Ertuğrul 'un Sağlam bir şansa ihtiyacı olacak bu akşam .

- Hafta başından beri nedenini bilmesem de Batuhan 'ın Pazar günü gol atmasını istiyorum çılgınca .

- Üniversitede ilahiyat dekanı olan birine hadi gel bu akşam ıslatalım diyen biri gibiyim bu aralar . İçki içmeyi özledim laaaaaan (Sivas maçında şişeyi sıvazlayacağım eminim) .

- Yalanzinho yazdım adam 1 gol 1 asist ile yatırdı beni sağa . Bu hafta da Yattara 'yı yatıracak sanırım . Baksanıza adamı ilk 11 düşünüyormuş Ersun Yanal . Ne garip isimleriniz var ulan ; Yanal , Yalanzinho ,Yattara ...

- Hacettepe bu hafta alacağı mağlubiyetle ligimiz ile alakasını kesecek ve teşvik dedikodularını başlatan takım olacak . Def-i Hacet(tepe) diyorum .

- Günah keçisi sadece Şifo 'muydu o skandal maçta acaba ? 2 senesini yediler . Şimdi yeni yeni toparlıyor . Fatih Terim ve Emre Belezoğlu aynen devam gerginliğe . Medyaya sövmeler veya boğaz kesmeler . Bir arkadaşımızın bloguna da yazdım . Hocanın Emre 'yi bu denli tutmasının sebebini . Bana göre bunun altında onu oğlu olarak görmesi yatıyor . 12 yaşından beri izliyor , 15 yaşında takımına alıyor , 17 yaşında şampiyonlar liginde sahaya sürüyor , bir şekilde yurt dışında var olmasını sağlıyor , olmasa da dönüyor geliyor milli takıma kazandırıyor . Bu cümlelerin hepsinin altında Fatih Terim 'in iki kızının olduğunu ve erkek evlat sahibi olmadığı bas bas bağırıyor . Seviyor bu adam bu çocuğu . Ya da bana öyle geliyor .

- Fantezi Futbolda kadromu yaptım ama gol yemeyecek defans bulamadım . Hala bakıyorum kim yemez diye . 7 yerim 9 yerim ama 8 yemem diyen birini tanıyorum ama onu almam !

Hiç yorum yok: