30 Mart 2009 Pazartesi

1-0


Başdöndürücü bir pas trafiği , sağ kanattan 428 kere ileri git-gel manyaklığı ve şu anda dünyanın en iyi forveti Torres ile Saturday Night Fever 'a hoşgeldiniz . Şak şak şak şak ... Taksim 'de tüm İspanyol meyhaneleri tıklım tıkış vaziyette ve ben uzaktan seyrederek maçı yorumlamak durumunda değilim elbette . Her büyük spor yazarı gibi maçı bir daha seyredip gazeteme köşemi öyle yazdıracağım ! Ntv 'yi prime time , share veya AB grubu gibi kelimelerle birlikte hep şampiyon olarak görmek isteyişimizin sebebidir bu denli sevmemiz . Yorumcu Rıdvan Dilmen imiş ertesi gün idrak ettim ! Maç başlar , iki tane üstüste pozisyon ve sonrası sanki rakip bizden çok oynuyor durumu . Birileri iki maçta 4 puan iyidir lafları ediyordu . Ben derim ki şimdi İstanbul 'da 1 puanı öp başına koy . Oyunu tutmamız , golü erken yemeden Avrupa Şampiyonunu sıkıştırmamız , Semih 'in top saklaması , stoperlerin sıfır hataya yakın mücadelesi , Gökhan Gönül 'e sarı-lacivert formanın artık iyiden iyiye küçük geldiğini görmemiz , Volkan Demirel 'e kanımızın ısınması hep artı hanemizin ayrıntıları . Aklımızda ne Toraman ne de diğer sakatlar . Ümit verici ilk yarı ve sonrası ise yine bana hasret yine bana esmer günler düştü eyvah ! Fernando Torres ve Sergio Ramos için denecek tek lafı avuçların birbirine vurması söyler . İbrahim Üzülmez kafasını yastığa koyunca kaç Ramos görecek merak ediyorum . Altmıştan sonra ben nasıl izlediysem o kafa ile daha bir sağlıklı halde bizim futbolcular izledi onları . Biz küçükken tek pas oynardık aramızda , biri karşıma geçerdi , ben ona atardım o da bana . İspanyollar bunu benden mi gördüler bilmiyorum ama bayağı bir geliştirmişler gibime geldi . Çocukluğumuzda Hollanda , 90 'lı yıllar sonunda Fransa , her daim Almanya ve şimdi moda İspanya . Önümüzdeki maçlara bakalım diyeceğim ama rakip yine aynı . Allah yardımcımız olsun , Çarşamba günü işimiz yine zor . En azından 1 Nisan , şakadır der geçeriz !

Hiç yorum yok: