13 Şubat 2009 Cuma

Yürrrrü ...















Tarih : 23 Ekim 2008
Yer : Ali Sami Yen
Rakip : Yunanistan 'ın Olympiakos takımı
Sonuç : G.Saray 1-0 Olympiakos
Dakika : 90

Taraftar coşuyor , haykırıyor , bağırıyor : Dağ başını duman almış , gümüş dere durmaz akar , güneş ufuktan şimdi doğar YÜRÜYELİM ARKADAŞLAR …

Zafer marşının ifade ettiklerini burada anlatmak haddim değil fakat G.Saray taraftarının 3 ay geçmeden sözünde durduğunu görmek beni mutlu etmedi de değil hani . Yıllardır hakemler ile bağlantısı en çok anılan , hiç bir sıkıntısı olmayan , el bebek gül bebek takılan G.Saray camiası ile hakemlik camiası karşı karşıya geldi . İki maç üst üste görülen iki kırmızı karttan sonra ayaklanıp bildirge yayınladılar . Şark kurnazlığı kavramına örnek olacak şekilde buzlu sahada maç yapmak istemeyen ve maçın İzmir ‘de oynanmasını isteyenler şimdi de Lincoln ‘ün kırmızı kartının haksız olduğunu söyleyip kural hatası nedeniyle maçın iptalini istediler . Gülerek geçmek lazım bu kravatlı beyefendilere . Hakem hatasını öğretmek lazım bunlara ya da yönetici hataları adlı kocaman bir kitap basmak gerekir . Siyah çelenk satanların bu aralar ellerini ovuşturduklarını düşünürsek bu hakemlerle daha çok kazanacaklarını düşünüyorum . Levent civarı tüm çiçekçilerin adreslerini yayınlayacaktım çok varmış üşendim . Ankara başkent orda da var bir federasyon şubesi hop A.Gücü de yürüdü , Beşiktaş zaten yürümüştü . Yakında Fener yürüyecek ama Arogones için . Eskişehir tam yürüyecekti (belki de yürüdü) İBB yardımına koştu . Trabzon yürümeye gerek kalmadan Fırat Aydın’us ile akıllı (!) davrandı . Kayseri ve Sivas da yürüsün oh ne güzel memleket . Yürüyedur ey güzel futbol camiası . Sivil toplum örgütleri gibi . Sen hiç memleket meselesi için yürüme ama 22 adamın kıçı kırık bir top peşinde koşturmalarını hayat memat meselesi yap . Tam bizim ülkemize göre . Ha futbol asla sadece futbol değildi değil mi , unutmuşum . Ne oluyor lan kendimle mi çelişiyorum .

Yukarıdaki resim yürümeyi sevenler içindir . Yürütmeyi sevenler için ise şu an yürütmeyi durdurma kararı ile durdum . Stop !

Hiç yorum yok: