19 Eylül 2011 Pazartesi

Kısa... Kısa...



*Nicolas Cage acaba vampir mi? Puhahahahahahhahahaaaa... Ulan hiç güleceğim yoktu... Okuyun..

*Televizyondan görüntü ile ceza verme sistemi olsa Melo bu hafta oynar mıydı? Ya da Kuddusi tarzı hakemlik artık son bulsa Galatasaray bu kadar kolay kazanır mıydı? Digiturk bir şekilde sokacaktır Play Off'a büyükleri komplosu... Ve hakem atamaları... Ve federasyon... Ve bit-sin artık devamlı akıl kurcalatan hakem hataları!

*Ziya Doğan'ın olduğu her yerde mücadele vardır, emek vardır, alınteri vardır. Korkarım arkadaş ben...

*Fenerbahçe mi çok iyiydi, Gaziantep mi kötü? Alex daha ne kadar atacak ve bu takıma Gökhan ile Emre de dahil olacak!

*Tel Aviv maçı 5 oldu, ne yapacağımızı şaşırdık. Alışmamış götte don durmadı!

*Sercan Yıldırım ve Rus kadınları... Herkesin bir tutkusu vardır, bu çocuğunki de buymuş demekki. Bütün Bursa Sercan'ın yaptıklarından ve olaylardan haberdarmış. Ben daha yeni duydum...

*Süper Ligde aynı takımda 3 sene ve üstü çalışan iki teknik direktör var. Onlardan biri önce Galatasaray'ı sonra deplasmanda Trabzonspor'u yenen İbb ve Abdullah Avcı, diğeri ise Gaziantep'i ve Kayserispor'u yenen Antalyaspor ve Mehmet Özdilek. Her iki takım da gol dahi yemedi henüz. Şifo; Antalyaspor'da 23 dakika oynayan Ali Zitouni haricinde yabancı oyuncu oynatmadı. İbb ise portföyünde yenemediği büyüklerden Trabzon'u da listeye aldı. İstikrar Göklerdedir!

*Fenerbahçeli futbolcuların emeklerine saygım büyük. Lakin o tişörtle sevinmeyecektiniz be aslanım!

*Ordusporlu Dalmat; artık ceza sahasına dalma!

*Bir gol sevincinde Beşiktaş'ın gazisi olacağız ama dur bakalım. (Gazi sponsorluğundaki Daum ne yapıyordur acaba?)

*Sinan yine istifa etti... Vardar Ovası Vardar Ovası...

*Avni Aker'de ışıklar sönmesin looooo...

*Cem Dizdar'ı TrT'de gördüm Pazar akşamı. Sanki çok sevdiğim bir ilkokul arkadaşımı görmüş gibi sevindim. Yaşa sen be abi, seviyoruz seni...

*1994 yılından beri biriktirdiğim Leman, Lemanyak, Penguen ve Uykusuz dergilerimi satıyorum diye bir yazı yazmıştım aylar önce. Kibar bir kızcağız döndü bana, maille ulaştı, neyse fiyatı alacağım dedi. Oyaladım da oyaladım. Düzenlemem lazım dedim, haftalarca cevap yazamadım. En sonunda cevap alamadı benden Londra'ya gitti. 2 sene sonra dönerim dedi. Bu güne kadar dilemedim ama fiyakalı bir şekilde kendisinden özür dilerim. Kısmet işte ne yapalım! Neyse sonuçta bizim dergiler elde kaldı. Var mı almak isteyen? (Öncelik Londra'nın elbette. İstemez ve birileri anlaşırsak bir konuşalım, tahminen 300-350 adet falan vardır)...

*Ordusporlu Dalmat; ileride Türk olursa adı Ferit olsa ya; Da(l)mat Ferit!

*''Bak Ebru; burada insanlar var sana fazla cevap veremiyorum. Ayrıca ağzının ortalık yerine sıçarım ama sana olan saygımdan yapmıyorum!'' (Beşiktaş - Maccabi Tel Aviv maçına giderken tıklım tıkış tramvayın içinde cep telefonuyla konuşan abimizden inciler... Saygısından sıçamıyormuş, puhahahahahaha...)

*Samsunlu Bance, iyi adam bence!

*Tel Aviv maçında seyrettiğimiz Edu bizi güldürdü. Güreşçi stiliyle gol atsa bile kilo problemi gözüktü. Böyle oynamaya devam edecekse biraz daha güldürür, sonra güldürürken düşündürür, en sonunda bu taraftar adamı süründürür... 10a göre!

*Her gün maç olması ne güzel...

*Ulan Lig Tv Fantezi Futbol yatacak yerin yok... Size ettiğim küfürün haddi hesabı yok!

*İtalya'da bisiklet kiralamak isteyen arkadaşıma 80 Euro günlük, 400 Euro da teminat fiyatı çekmişler. Kontra pedallara gelesin satıcı!

*Bugün günlerden BeşiktAŞK...

Hiç yorum yok: