6 Eylül 2011 Salı

70 Günde Devr-i Alem... (Allah Rahmet Eylesin)



3 Temmuz 2011
Aziz Yıldırım içeride
İbrahim Akın itiraf etti
Bülent'in karısı ne diyor?
Ne hocaymış be, 100 bin dolar caiz ha
Faiz?
Yapmaz bizim başgaaan!
Bu kaçıncı dalga?
Haberli yandaş medya, habersiz yanlış tayfa
Menejerler ülkesi
Düşsün abi hepsi
Metris
Nato ihalesi
Komplo
Aziz Tişörtleri
Ahmaklık tekstili
Aklanın gelin, yakışıklı damat
Helal manifesto
Kaos
Karmaşa
Futbol tarihinde yolsuzluklar
En temiz biziz
Hayır biziz
Banka Asya'da başarılar
Hisseler, borsalar, tabanlar
İddialar çok ciddi
Şike vardır
Durum vahim
Fenerbahçe küme düşebilir
Eksi puan
Aksi plan
Sivas?
Eskişehir?
Yarın bir dalga daha
Sörf tahtasını hazırla
Yürüyüş, protesto
Ya Beşiktaş?
Tayfur mu?
Hadi canım
Sadri Şener kefaletle
Trabzon şampi...
Olan futbola oldu
UEFA ülkeyi cezalandırabilir
Cavcav adaleti
Boyunsuz 17 < Dik 1
Marka değeri
Fenerbahçe ligimizin gülü, biberi hatta kaderi
Masumiyet karinesi
Hele bir mahkeme...
Peki Lig Tv?
Bank Asya+TRT
Bu işler 80 yıldır böyle gidiyor
Bu konuda bir tek Galatasaray dik duruyor, sert cevap verelim
Ya futbol?
Play off-Play out
Üç korner bir penaltı
İki taç kraker bir Ülker
Galatasaray sanki çok temiz
Zalad
Mehmet Ağar
Malatya'daki arabalar
UEFA Fenerbahçe'yi reddetti
Trabzon'u yollayalım, onlara her yer Trabzon
Bursaspor'un hakkı?
8 maçlık cezasını kaldırın, gönülleri olsun
Peki Beşiktaş?
Kaldırın yabancıları
Yerliler?
Heryerdeler!
Düşürmeyecekler abi
Ben dedim
Ben demiştim
Ben dedimdi
Ben Didim!
Fenerbahçe bu sene bu ligde yer alacak
(Dekoder almayı unutmayın)
Futbolseverler futbolun elinden tutun
Zararımız çok, oynatma Uğurcuğum
Cas, dava, temyiz, adalet, tazminat
Hakemsiz ve futbolcusuz şike
19 günde 6 maç
Peki ya Fener?
Dünya kulübü-Yardım Kampanyası-Her spor branşında başarı! 
Herkesi sattılar abi
Onlar da biliyor
Şikeci diyen yandı, sahan kapatılacak
Peki şimdi ne olacak? 
10 Eylül 2011
Spor Toto Süper Lig Başlıyor... !!!
Artık sadece futbol konuşulacak

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Cidden Harika Bir Yazı Olmuş