14 Eylül 2011 Çarşamba

Kadın ve Futbol... Hatta Fantezi Futbol...



- Birtaneeeem, ne yapıyorsun içeride?
- Maç izliyorum canım.
- Bu saatte ne maçı?
- Karabük - Sivasspor.
- Hımm. Şampiyonlar Ligi finali di mi o?
- Hee. Yok Libertodes Kupası!
- Aşkım sen gizli Sivassporlu musun? Yoksa Karabük'teki eniştenleri tribünde mi görmek istiyorsun?
- Yaa ne alakası var? Maç işte bu, futbol. Seyretmek lazım.
- Öğlen öğlen, pazar günü pazar günü ve Bucaspor - Karabük maçını hem de?
- Evet ne oldu ki ?
- Hiiiç. Şike mike davaları vardı, bıktın sanıyordun seni.
- Canımın içi, sokakta iki çocuk taştan kale yapıp teke tek maç yapsa onu da seyrederim ben. Hem ayrıca Fantezi Futbol için maçları seyretmem lazım . Özellikle bu türdeki Anadolu takımlarının maçlarını. Fark yaratmak için, bir sonraki hafta kadro seçimim için, insanlık için, özgürlük için...
- Beni seyretmeyeli ne kadar zaman oldu biliyor musun?
- Haydaaaa...
- Kaptanın gol atsın diye beni atıyorsun başından farkında mısın?
- Ya ne alakası var yaaa? Aşkım bu maç 90 dakika, sen ise ömür boyusun.
- Ömür boyuymuşum. Boyun devrilsin senin emi. Fantezi Futbol da ömür boyuydu hani?
- Eeee o da ömür boyu, sen de sevgilim. Sen benim Fantezi Futbolumsun (lan ne güzel bir laf ettim, anlasa bari)...
- Hah. Bizimki romantikliği sığıra bağladı!
- Goooooool... Hey yavrum beaaa. Gole bak beee...
- Ne oldu canım? O nalet kaptanın gol mü attı?
- Yok canım, rakibimin defansı gol yedi.
- Hah bizim herif kafayı yedi...

Hiç yorum yok: