21 Eylül 2009 Pazartesi

Bekle Beni Başbakan


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan akrabam değil ama bayramın ikinci günü kendisini ziyarete gidiyorum . Elini öpemeyecek olsam bile içine işeyeceğime şimdiden garanti veriyorum . Şaşırmayın hemen durun , önce bir dinleyin . 2 ay önce iki post girdim bu siteye . İlki budur ikincisi şudur . Bu fırsat kaçmaz maksadıyla bir adım attım ve de ilk büyük maçta misafir takım biletlerinin 120 lira olduğunu görünce ne kadar akıllı bir iş yaptığımın farkına vardım . 3 arkadaşımla birlikte tribünde yerimi alacağım . Galatasaray'ı ve F.Rijkaard'ı canlı seyretmek keyifli olacak . Zıplaması , koşması ve yuvarlanması ihtimaller dahilinde olan Yılmaz Vural'a ayrı bir ihtimam göstereceğim . Çevre şartlarından etkilenip Kasımpaşa diye bağırırsam komik duruma düşeceğim . Zira bundan iki sene önce İnönü'de doksan dakika sonunda eski açık tribününe dönüp ''Narkotik uyuma Kasımpaşa burada'' diye seslenmişliğim var . Forza Karagümrük Tarlabaşından aşaağaa Kasımpaşa ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

astarı yüzünden pahalı dedikleri bu evet....tek bir bilet kombineden pahalı olur mu kardeşim...

bizim yönetim yakalayacak ama bunları bekliyorum ben...