4 Eylül 2009 Cuma

Kısa Kısa ...

Tabata ve Nihat gol atacaklar Galatasaray'a ...
*
Pazar günü MovieMax Batman Kara Şovalyeyi veriyor ...
Saat 20.00'de kaçırmayın ...
*
Yılmaz Vural takla atsana , atsanaaa , atsanaaaa ...
*
Livorno bize de uğra ...
*
Şampiyonlar Liginde Onur Bayramoğlu'yu seyretmek var ya ...
Ne güzel olur ...
*
Süleyman Hurma dert babası mıyız lan biz ?
Git seyircinle barış , bize ne !
*
Lig Tv aldım kaç yıldan sonra tekrar ...
Hafta sonu maç dışında tüm programları berbat ...
*
Tarlabaşından aşşağaaa Kasımpaşaaaa ...
*
Eflatun ile pembeyi ayıramıyorum ben ...
*
Iphone 3Gs'nin ismi kötü , yapsana 3Bjk ...
*
Herifi gol makinası diye aldık traş makinesi çıktı ...
*
Ters Manyellendim biraz önce !
*
İsmail Köybaşı mı Hakan Balta mı ?
İsmail sen atlı mısın yavrum Bağdatlı mısın ?
*
Bizim formaların kolları neden bu kadar kötü ?
*
Dumanlı hava sahası isteyenler için gelsin ;
Eski Köprünün Altında ...
*
İlk öpücüğümü hatırlamıyorum ...
Takip ediyorsa burdan bana söylesin ...
*
Haftasonu geldi geldi de geldi ...
Pinhani - Haftanın Sonu !
*
Sadece gökyüzü ...
Sadece deniz ...
Sadece sen ve ben ...
Sadece sevgi ...
HEPSİ BU !

Hiç yorum yok: