11 Ağustos 2009 Salı

Tümer Met İn Taraftar Out


Kapalı : Burası Beşiktaş
Tümer Metin : Alayına gider
Kapalı : Uğraşma bizimle
Tümer Metin : ....... Fener !
Kapalı : Bu hayat dediğin
Tümer Metin : Elbet bir gün biter
Kapalı : Azrailin biziz
Tümer Metin : ....... Fener !

diye bağırdıktan 1 ay sonra imzayı attı Fenerbahçe'ye . Hem de küfür ede ede . Hazmedenlere eyvallah ! Sonrası başaşağı bir kariyer . Takım kaptanı olarak jübilesi hazırdı burada . O aradaki 500.000 euroyu düşündü bir de nasıl halledileceği muamma askerlik problemini . Fenerbahçe'nin tarih boyunca harcadığı kaliteli Türk oyuncusu sayısu böylece 48.632 oldu . Sıra Mehmet Topuz'da ya neyse ! İlk İnönü maçını hatırlarım tam önümüzde aynı soğukkanlılığıyla nefret artırıyordu . Agresiflikten hoşlanırdı , gerginlik onun işine gelirdi . Adını anmaktan imtina edenler çoğaldı , çoğaldı ve varlığıyla paralel tribün dilinden düştü , gitti , kayboldu . Taa ki Mustafa Denizli ve Yıldırım Demirören ile görüştüğü haberleri çıkana kadar . Şaka diyorum hala , iş icabıdır diyorum , hal hatırdır ana sebep . Transfer değildir sanmıyorum . 1974 doğumlu bir oyuncu Tümer Metin . Yusuf kadar yetenekli de değil üstelik . Alsan seneye yok , oynatsan 45 dakika . Buradan pembe tezkere melodileriyle uğurlandı , uğruna internette siteler açılıp nefret kusmanın kitabı yazıldı . Yapmazlar artık o kadar da değil diyorum ama Yıldırım Demirören isminin olduğu her yerde ben bir dengesizlik yine bekliyorum . Ha olur veya olmaz , belki de olur , neden olmasın , neler olmadı ki ! Sadece benim nacizane düşüncelerim bunlardı . Hislerimin tam tercümesini ise ait olduğum yerden yükselen bir tezahürat ile bitiriyorum ;

Kapalı Üst : Gitsen ne farkeder
Kapalı Alt : Kalsan ne farkeder
Kapalı Üst : Aldığın dolarlar
Kapalı Alt : Elbet bir gün biter !
Kapalı Üst : Beşiktaş Çarşısı
Kapalı Alt : Erkeğe küfreder
Kapalı Üst : İşte bu kadar sen
Kapalı Alt : Zavallısın Tümer !

3 yorum:

alper dedi ki...

kolpa haberdir ya.demirören ne kadar kötü yönetici olsa bile sonuçta oda bir taraftar özelinde.görüşme bile olmamıştır.kartel medyanın tuzağına düşmeyelim dilllendirmeylim şu adamın ismini ya.

1903 dedi ki...

Beşiktaş ile arama mesafe koyarım... Kabul edilemez böyle bir şey. Biz Fener değiliz.

Adsız dedi ki...

tezahuratın son kısmı "işte sen bu kadar" olacak.

blog güzel, ama yorumdaki şu kelime doğrulama olmasa çok daha akıcı ve güzel olacak :)