26 Ağustos 2009 Çarşamba

İbrahim Tor-Aman Yapma Bunu !!!


2 sene önce yaşadığım fantazi futbol duygusal karmaşasını sizinle paylaşmak isterim . İlk oynadığımız yıl . Beşiktaş'tan İbrahim Toraman kadromda . Beşiktaş'ın gol yememesi lazım . Yanımda da eşim ve 2 arkadaşım var ; onlar da hayretle neden Beşiktaş'ın gol yememesini istediğimi anlamaya çaışıyorlar . Beşiktaş 2-0 önde . Ve dakikalar 81 gösteriyordu ...

81. Dak. : De Nigris Ankaraspor adına ilk golü attı ve ben sanki Galatasaray gol yemiş gibi üzüldüm . Etrafımdakiler buna şaşırdı . Bu golden sonra , madem defanstan puanlar gitti inşallah devamı gelir diye bu sefer Ankaraspor'u desteklemeye başladım .

85. Dak. : De Nigris bir daha sahne aldı ve skoru 2-2'ye getirdi ve ben buna daha da sevindim . Ancak yanımdakilerin şaşkınlığı daha da arttı . Biraz önce Beşiktaş gol yediğinde üzülen ben 4 dakika sonra gol yiyince sevinmiştim .

Ve Dak. 91. : Bu sefer son dakikada İbrahim Toraman kornerden gelen karambol topuna vurup Beşiktaş gol atınca ben bu sefer havalardaydım . Bunun üzerine bana artık normal gözlerle bakmamaya başladılar ...

Ama nerden bileceklerdi ki Fantazi Futbolun insanın hayatına bu kadar etki yapabileceğini ?

Mazhar Baba'nın dediği gibi "5 dakikada değişir bütün işler"...

Gökhan Tavukçu (Galatasaray taraftarı)

Hiç yorum yok: