8 Haziran 2009 Pazartesi

Taraftar & Futbolcu İlişkisi ...

Ey yüce Beşiktaş taraftarı ...
Özellikle Forzadakiler ...
Mehmet Topuz kardeşimizin fotoğraflarıyla dört bir yanını donatan insanlar ...
Sizler hala akıllanmadınız mı ha ?
Sizler hala bir futbolcu peşinden koşup
Ana karakteriniz herşeyin üstündeki Beşiktaş sevginizi unuttunuz mu ya ?
Sizler balık hafızalı mısınız ?
Bu takıma Fenerliler geliyor diye yapmadığınızı bırakıp
sonra aralarından birini ilk yıldan kaptan olduğunu görenler biz değil miyiz ?
Kapalının önüne çağırıp anasına küfür ettirdiğimiz
kulüp kendisine imza attırdıktan sonra da mı bir şey hatırlamıyorsunuz ?
Bir futbolcu sevmek , onun peşinden koşmak , damarımı kesseniz syah - beyaz akar
cümlelerini ne zaman beri yemeye başladınız sizler ?
Feyyaz Uçar ismine bir sezon açılışında binlerce kez bağırılırken
Aynı sezon anasına küfür eden de bizler değil miydik ?
Sergen Yalçın değil miydi doğuştan Fenerli ?
Kadıköy 'de orta parmağını sallayan bize ?
İlhan Mansız Adnan Polat 'ın ofisinde 2 dakika daha dursaydı
o KARTAL dövmesi olacak mıydı ?
Sarı Fırtınamız için Cimbomlu derler yıllardır ...
Oktay & Alpay ikilisi midir efsane ?
Toraman Fenerliydi ya , Rıdvan Dilmen 'i G.Saray formasıyla göreniniz yok mu allahaşkına ? Ne oluyorsunuz ?
Ne zamandır beri bir futbolcuyu alıp Beşiktaş 'ın üzerine koyuyorsunuz !
Diliniz yanmadı mı hala , pişman olmadınız mı defalarca ?
Kimdir Mehmet Topuz ya !
700 sayfalık adam mıdır ?
Bir gerizekalı menejer ile işbilmez başkanlarının pazarlık malı mıdır
Yoksa Beşiktaşlıyım dediği an gece 04.00 'te
sayfa yenilemeye mecbur bırakılmak mıdır ?
Antalya 'da otele gitmeler , bu kadar sayfa yazmalar , hatta hatta
Beyaz Pascal yaratmalar !
Tümer Metin attığı zaman imzayı kalbimizden tüm futbolculara ait bir parça
Bir daha iade edilmemek üzere yitip gitmiştir .
Sizler ise yeni Tümerler veya Alpay Özalanlar peşindesiniz ...
Futbolcu profosyeneldir , bizler amatörüz ...
Aynı şeyleri hissetmemiz imkansız ,
bizimkisi karşılıksızdır , onlarınkisi banka cüzdanı ...
Prime bakar maç sonu zevkleri , bizimkisi ise köşe başı meyhanesi ...
Cepteki son metelikle kovalamaktır maç sonu görüntülerini ...
Nedir bu kadar paye ve rütbe ?
Gerçek midir ulan 3 trilyon 200 milyar almış olan adamın
Kapalının önüne ilk geldiği an ki hisleri ?
Verme parasını oynar mı , yok ...
Bugün radyospora konuşmak için yüzlerce kez
arayan kardeşlerim bir kere o çimlere basmak için
saçlarını bile feda etmez misin - çok ...
Neyin Mehmet Topuz 'udur ! Neyin Tevez 'i ,
Özer Hurmacısı ya da ne allahın belası ...
700 sayfa ... Mehmet Topuz ... Peh ...
...
..
.

3 yorum:

damacana dedi ki...

İmza...

Baris Izgordu dedi ki...

gulp... abi çok dogru soyledin, kendimize getirdin valla... helal olsun...

Engin Gürses dedi ki...

Benim için tek bir isim vardır : İbrahim Üzülmez . Benim bayrak futbolcum ...