28 Haziran 2009 Pazar

Demirören ve Kızıl'ın İsmail Pazarlığı ...

Yıldırım Demirören : Alo Beşiktaş başkanı konuşuyor merhaba ...
İbrahim Kızıl : Merhaba başkanım . Sakin olun canlı yayında değiliz .
Yıldırım Demirören : Sevgili Kızıl Maskem ... pardon Kızıl Başkanım ; sizden İsmail , Tabata ve Murat Ceylan'ı bir de iki kilo baklavayla bir avuç şamfıstığı istiyorum .
İbrahim Kızıl : Demirören başkanım biz futbolcu satmak istemiyoruz , almak istiyoruz . Hatta Serdar Kurtuluş'u verseniz ne güzel olur be .
Yıldırım Demirören : Verdim gitti ulan (ulan yine dedim ulan ) .
Erdoğan Demirören : Oğlum ağzına biber sürüceğim artık ama ...
Yıldırım Demirören : Babaaa ... Babacığım ...
İbrahim Kızıl : Erdoğan Bey siz benim babam gibisiniz , 6,5 milyona verseniz size baba diyebilirim ?
Erdoğan Demirören : Elbette evladım ...
İbrahim Kızıl : Babaaaa ... Babacığım ...
Yıldırım Demirören : Çeribaşı Lucescu'dan sonra İsmail Köybaşı çok güzel olacak . Bir de halaybaşı alsak .
İbrahim Kızıl : Zapo ile Batuhan'ı da verirseniz eli beyaz mendilli halaybaşı da ayarlarız başkanım . Hatta onbaşı , yüzbaşı veya binbaşı . Yeterki genç olsun , para olsun , Ayhan Akman gibi olsun ...
Yıldırım Demirören : Herkese nasip olmaz Beşiktaşlılık lafını taktım kafaya Kızılım .
İbrahim Kızıl : Başkanım bunu şapka yapıp taksanız .
Yıldırım Demirören : Ne güzel fikir !
İbrahim Kızıl : İnönü Stadı'nı verin bende daha ne fikirler var başkanım .
Yıldırım Demirören : Vuvuzela var mı sizde ?
İbrahim Kızıl : Yok ama İsmail'i verdim gitti . Yılın transferi oldu C.Ronaldo ile birlikte . Beto var ayrıca bizde . Forma reklamı yaparsınız ; Beto bir dünya markası .
Yıldırım Demirören : Çocuklarımın parasını harcamaya bayılıyorum ama bu olmaz .
İbrahim Kızıl : Başkanım Murat Ceylan ve Tabata ne olacak ?
Yıldırım Demirören : Henüz Paf takımından süper yetenek çıkmadı . Genç adam bulduk mu onları da alırız nasıl olsa .
İsmail Er : Flaş flaş flaş ... Messi Beşiktaş'a seve seve gelirim dedi .
İbrahim Üzülmez : Messi'den eksiğim yok fazlam var .
Yıldırım Demirören : Susun lan (lan dedim gene lan) . Leventciğim küçük Kızıl nasıl ?
İbrahim Kızıl : Öho .... Başkanım ayıp oluyor ama .
Yıldırım Demirören : Neyse ben şimdi kapatıyorum ...
İbrahim Kızıl : Kamil Ocak 'ın üstünü kapatsanız ?
Yıldırım Demirören : Hadi daha Nihat 'ı arayıp kaptanlık vereceğim . Yöneticileri arayıp biraz fırça kayacağım . Ardından da Fenerbahçe'ye nasıl daha çok benzerim onu araştıracağım .
İbrahim Kızıl : Sizin işiniz de zor be başkanım . Kolay gelsin ...
Yıldırım Demirören : Sağol Kızılım . Küçük Kızıl'a selamlar ...
İbrahim Kızıl : Tövbe tövbe ...

Hiç yorum yok: