15 Haziran 2009 Pazartesi

Memet ...

Aziz Yıldırım, geçen sene de büyük bir transfer dalgası yaratarak, İspanyayı Avrupa şampiyonu yapan Arogones’i ve gol kralı Daniel Güizayı almıştı… Ardından Emre Belezoğlunu “Fenerbahçeli” yaparak büyük başarılara imza atmak vaadiyle camiasına söz vermişti… Hem de, verdiği bu sözle lig ve kupa şampiyonluğu ile yetinmeyip, Avrupa başarısını da dâhil ederek sezona hızlı bir giriş yapmıştı…

Ama kamuoyu, büyük patron, inşaat mühendisi, Fenerbahçe kulübü başkanı; Aziz Yıldırım’ı, 2008-2009 sezon’u sonunda, kupalarla poz verirken değil de, Mehmet Topuz’a bizzat şoförlük yaparken gördü…

Beşiktaş iki kupa alınca, Fener mecburen, Topuz’u aldı…

Bu sene Beşiktaş’ın aldığı iki kupa Fenerbahçe’nin canını çok yakmış olacak ki birden bire, Sayın Aziz Yıldırım, Mehmet Topuz transferini namus meselesi haline getirdi…

Alın “Top”çunuzu, sizin olsun…

Biz zaten, Topuz’u değil Memet’i sevmiştik…

Ayrıca Sayın Aziz Yıldırım’ın Beşiktaşlı bir futbolcuyu, önce özel uçakla, daha sonra da kendi kullandığı araçla alması bizi mutlu etmiştir…

Ey “Beşiktaş” sen nelere kadirsin…

Yıllardır transfer haberleri duyuyoruz… En son Real Madrid’in yaptığı dünyanın en büyük iki transferini hepimiz biliyoruz, birisi, Kaka, diğeri Ronaldo…

Real Madrid’in Kulüp Başkanı bu iki futbolcuyu karşılamaya gitmedi, onlara şoförlük yapmadı. Bu güne kadar dünyada, hiçbir büyük kulüp başkanının, böyle bir olayına şahit olmadık…

Muz Cumhuriyeti mi burası? Hala darbe usulüyle futbolcu alıp getiriliyor… Birde bu olay, üstün başarı öyküsü olarak aktarılıyor.

Demek ki, Fenerbahçe’nin başarıya çok ihtiyacı varmış… Bu başarı eğer bir futbolcu transferiyle olacaksa; alın “Top”çunuz sizin olsun, onla avunun.

Demek ki, Beşiktaş korkusu sarmış dört bir yanı, gece yarısı operasyonla gidip son derece ilkel yollardan, eskimiş usullerle futbolcu kaçırılıyor, bu kaçırma işini çok iyi bilen kişiler sahneye koyuyor. Bu da medyada, koskoca Fenerbahçe camiası adına başarı olarak yazılıyor.

Demek ki her yerde ben Beşiktaşlıyım demiş bir futbolcuyu alacak kadar hırslarınıza yenildiniz, bu hırs yüzünden mevcut takım içindeki dengeleri bozup huzursuz bir ortam yaratmayı göze aldınız!

Sadece almış olmak için, o kadar para verip aldınız, yaa!

Yazık ettiniz yazık… Gerçekten bizim Memet’imize yazık ettiniz…

Sizin aldığınız Topuz, Fenerbahçe de ne kadar yararlı olur bilemiyorum.

Ama gerçekler değişmez. Asıl mesele, siz; bildiğiniz bu gerçeği, içinize nasıl sindireceksiniz?

Dün Ernesto Che Geuevera’nın doğum günüydü… “Selam sana Che, dünyada değişen bir şey yok… Biz biliyoruz, özgürlük, parayla satılmaz, satın alınmaz. Alıp, satıyorsan, adı özgürlük olmaz”…

Alın “Top”çunuzu sizin olsun!

Biz zaten Topuzu değil, Memet’i sevmiştik…

ITIR ESEN

8 yorum:

Barış AKDEMİR dedi ki...

Klasik beşiktaşlı yazısı olmus.. kedinin ulaşamadığı ciğer olyına dönmüş.. Demirörenin.. yani başkanınızın korumaları ile korunan bi adam dı. Ayrıca
2 klüpte bu olayda suçlu özellikle baskanlar.. Şimdi böle ortamı gerecek yazılara gerek .yok..Parayı veren düdüğü çaldı.. Kayseri başkanının dediği oldu okadar..Sadece bu iş AZİZ YILDIRIM için gurur meselesi oldu.. Ve Fenerbahçe Spor Klübüne kimse öle dil uzatamaz seviyesizce. Bu güzel ortamı gerginliğe sürükleyen
Sayın Demirören olmustur...Ama
..ER MEYDANINDA YOK OLMUSTUR..

t2 dedi ki...

kasyeriye giderken sedat pekerinadamı ibrahin cingi (12 sayfalık iddiname ile ergenekon sanığı) ve kayseride metin eke gibi mafyavari adamları bu işe sokan , yıllardır her yaptığı ile akıllarda kuşku yaratan , aşağılık kompleksinde çığır açan , daha önce fenerin anasına küfür eden tümeri , g.saraylıyım diyen emreyi ve şimdide beşktaşlıyım diyen bir kardeşimizi alarak eziklik konusuna yeni bir boyut katan ziz yıldırım ne kadar suçluysa ona benzemeye çalışan ama onu bile beceremeyen yıldırım demirören ikilisinden nefret ediyorum ...

ben bu haftasonu eğer fenerli olsaydım utanırdım ve oturur sessiz sakin sevdiğim takımın bir hokkabazın elinde nerelere geldiğini düşünürdüm ! daha hangi değerleri kaybedeceksiniz bakalım ...

not : siz kendinize bakın demek birşeyi çözmüyor , siz böylesiniz biz farklıyız demiyorumki !

t2 dedi ki...

ve parayı veren düdüğü çaldı diyen birisiyle de asla tartışmadım ve tartışamam ... paranın alamayacağı şeyler üzerine tribündekilerin söyleyeceği çok şey olmalı , özellikle de müşteri konumundaki 52.000 kişilik tiyatro seyircilerinin !

Barış AKDEMİR dedi ki...

Sonuç ortada kardeşim..Parayı veren düdüğü çaldı bunu ben demiyorumm kayserispor yönetimi dedi..onun için söledim öncelikle paranın alamayacağı çok şey var evet bunun savaşını verdik tribünde bu sene biz ama olmadı..başkanlar gelir başkanlar gider içimdeki sevgi bir an olsun bitmez..Biz de müşteri zihniyetinden şikayetçiyiz..Biz ÇUBUKLUYA RENKLERE AŞIĞIZ..topuzuda bağrıma hiç birzman sahsım adıma konusuyorumm hiç birzaman bağrıma basmam basamam...2 başkanda bu olayları yaptıkları için onlardan gerçekten iğreniyorumm bende..

t2 dedi ki...

BİR TRANSFER GÖRÜŞMESİNE ŞEHRİN JANDARMA KOMUTANI GİRDİKTEN SONRA BİZ NE SÖYLESEK FASO FİSO ...

Barış AKDEMİR dedi ki...

çok doğru .. sadece o girse bide ..

damacana dedi ki...

bu adamı gereğinden fazla abarttılar bize gelse de çok sevinmezdim açıkçası kazanan kimse değil kayseri oldu. birgün herkes fenerli olacak şapkasını takıp gülücükler dağıtan topuz'u,onu alkışlayan fener taraftarı diyemeyeceğim acaip insanları ibretle izledim. bir topçunun peşinden koşan Fener ve Beşiktaş başkanlarını da. parayı veren düdüğü çalar mantığı doğruysa peki o zaman 11 milyon euro teklif ettiğimizde nerdeymiş bu kayseri yönetimi? kendinizi sıkmayın beyler işin içinde iş var, birbirimizi yemeyelim.

'Karakteri olmayanın hiçbir şeyi yoktur.' - Necip Fazıl

t2 dedi ki...

ben çok iyi oyuncu olduğunu düşünüyorum hala . karakteri mi böyle yoksa devamlı hata mı peşinde bilemem . yanlış yönlendirildiği çok açık . ama alalım it gibi kulübeye bağlayalım ya da alıp köpek yapalım diyenlerin formasını öpünce bir daha bu yazarı kolay kolay meşgul etmeyeceğini söyleyebilirim !