24 Haziran 2009 Çarşamba

Kısa ... Kısa ...

- Cihangir'de bir parkımız var manzarasına dadandığımız . Tüm Karaköy , Eminönü , Sirkeci ve Tophane ayaklarımızın altında . Çekirdeğimizi , biramızı , bademli magnumumuzu alıp banklara oturmuşluğumuz da vardır son zamanlarda yaptığımız gibi minik bir otoparkın iki-üç kanepeli sığınağında çay içmişliğimiz de . Her gidişimizde karşımızda kocaman bir gemi olur İstanbul'u ziyaret etmiş olanlardan hani . Turistlerin emeklilik ikramiyesi ile kiraladığı süper lüks yüzer villa olanlardan hani . İçinde olimpik havuz bile olanlardan hani . Ciddi bir-iki haberden sonra ulusal kanallarımızın magazine boğulduğu sırada dünyanın en büyük gemisi haberleri yapılanlardan hani . Anladınız ise geçiyorum zira o gemi ve türevleri artık yok . Uzun zamandan beri yok . Hep uğrardı bu limana ama yok işte , yok . İnsan bir gemiyi özler mi ? Ah o gemide ben de olsaydım diye geyik çevirmez mi ? ...

- Şampiyonlar Ligi'nde kim oynamak ister deseler tüm sınıfın parmakları gökyüzünü gösterir . Peki kim istemez dersek piyasada şu anda Beşiktaş 'ın alamadığı her futbolcuyu sayabiliriz . Bunda bizim başkanın sınırsız beceriksizlikleri sözkonusu olsa da gelmek isterler diye düşünüyorum bir şekilde . Hadi gelemedin anlarım da gitmezsin değil mi ? Herkesi geçtim ulan Gökhan Zan ; o parlak zekan ile ilgili yıllardır çok anmıştım seni eyvallah yine yanıltmadın sen beni .

Güntekin Onay : Sağdan Perez bindiriyor ...
Turgay Şener : Güntekin bu Bernabue Stadı kaç kişilikti ?
Güntekin Onay : 150 bin !
Turgay Şeren : Vay anasını ...

- Kış muz demekse yaz da karpuzdur , kiraz , çilek , erik ve incirdir . Yaz herşeydir herşeyden tatlı bir meyvedir .

- Erdener Abi 8X4 diye bir parfüm var biliyor musun ?
- 32
- Efendim abi ...

- Baro , Ally Mcbeal'i avukatlıktan atmış da zaman aşımına uğramış , biraz oturup konuşmuşlar diye duydum ...

Kimse kimsenin herşeyi olamaz-mış
Di'li geçmişten tek yaramsın sen
Sensiz kimse mi kimsesiz miyim bilmem
Hiç bilmek istemem
Hatta düşünemem
(Feridun Düzağaç)

- ''Can you play tennis with my penis'' deyince İngilizce hocama bitti tenis kariyerim daha başlamadan ...

- Siteyi takip edenler yakından bilecektir ; Cumartesi günü askerden gelen arkadaşımız mevzubahisti ve güzel bir karşılama oldu malumunuz . Ardından da Taksim'e gidelim dediler başroldekeiler. Viskime buz ve kolayı yeni koymuşum bekleyin dememe kalmadı herkes hazırlanmış bile . Yolluk yapmış sayılıp ve yapacak birşey yok deyip aldım elime kadehi çıktık apartmandan doğru Taksim'e . Ulan kokteyle mi geldin pezevenk deyip linç etmeye hazır insanlar dolanıyor sanki çevremde . O sıcakta dolanırken ilk kapıya uğramadan önce bir masanın üstüne bıraktım elimdekini , hani küçük tabure cenneti Nevizade'de bir yerde . Girdik bir yerlere , takıldık 2 saat sonra başka yere gidelim dedik . Çıktık bir baktım benim bardak aynı yerde , alıp devam ettim kokteyle . Elde viski aynen devam İstiklal'e ...

- Geçen gün tekrar izleme şansım oldu da ; Postacı Kapıyı İki Kere Çalmadı . Maşaallah zile uzun uzun bastı kaçtı , zile uzun uzun bastı kaçtı ...

- İşçisini Cumartesi çalıştıran patron benim gözümde işveren değil g.tverendir ...

- Bıkmayacağım ömür boyu ... Şampiyon Kokoreç'ten , Golden Zümküfül'den , Kızılkayalar Hamburger'den , Bambi Kaşarlı Dürüm Döner'den , Marmara Büfe Dilli Kaşar'dan ...

Hiç yorum yok: