3 Haziran 2009 Çarşamba

Sahaya Girenler ...

2003 yılında Sergen attı şampiyonluk geldi anında eski açıktaydım . Sevinç tarif edilemez . Hele ki İnönü 'de oynadığımız ve şampiyonluğa inandığımız Kocaeli maçından sonra ikinci bir sevinç yumağının önümüzde oluşmasını asla unutmayacağım . Asıl bahsetmek istediğim şey ise buna katılmak isteyen seyirciler . Adı üstünde ; seyirci . Seyir eden kişi . Neden dahil olursun be kardeşim ? Sen ve senin gibiler yüzünden o maç tur atamadı takım . Bir gün sonra kutlamalara katılmadım sizlere sinirimden . 6 sene geçmiş hala zihniyet aynı . Kupa ile gezemedi futbolcular . Sahaya girenin .... küfüründe benim de sesim çıktı kutlamalarda . Sonra herşey bitti . Eğlence sona erdi ve bizde son kez çimlerine basmak suretiyle veda ettik mabede . Aşağıdaki fotoğrafları görünce bu ne perhiz bu ne lahana turşusu demenizi istemedim . Yanlış anlaşılmasın belirtmek istedim sadece ...

Hiç yorum yok: