29 Aralık 2009 Salı

Güle Güle (Geç Oldu Güç Olmasın)


Yazamadığım döneme denk geldi bu güzel adamın gitmesi . Gitti demek tam oturmuyor anlam olarak , gelip geçti diyelim . İz bırakmasa bile adı yeter , ülkemizin topraklarında oynadıyı da ekleyelim . Kendisini tanıyıp sevip saymam 90'lı yıllardaki efsane oyun Sensible Soccer ile başlamış olup CM 01/02 ile doruğa ulaşmıştır . Her oynadığım menejerlik oyununda sol bek deyince R.Carlos'u düşünürdüm ve defans oynamasına rağmen senede 20 gole yakın bir istatistik tuttururdum . Real Madrid'i devamlı almamdan ötürü oyunda vefa duygusunu ön plan çıkartıp yardımcı antrenör yapmışlığım da fazladır . Zamanında İnter aptallığına doymasın , Real Madrid şansına yatıp kalksın dua etsin . Şu anda hali hazırda dünyada herhangi bir yerde veya sokakta herhangi bir insanı çevirip ''Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi sol beki kim?'' diye sorsanız cevapların birinde mutlak onun ismi olacaktır . Sempatikliği , şutları , özel hayatı , gol sevinçleri ve Brezilyalı oluşu burada da işe yaradı , ülkemize gelmiş geçmiş en kariyerli futbolcu olarak futbol tarihimizin tozlu sayfalarında yerini aldı . Ben canlı izledim , gördüm , şahit oldum . Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi sol bekini seyretme zevkine vardım . Teşekkürler Fenerbahçe , teşekkürler Aziz Yıldırım (lan ne oluyor?) ve teşekkürler Roberto Carlos ... Ha bu arada aklıma gelmişken ; ''Biz istersek Roberto Carlos'u 2 saatte getiririz'' diyen adam şu an ne yapıyordur acaba ? Nasıl geçmiştir son 2 senesi , tükürdüğünü yalama meselesi , deyip de yapamamanın ezikliği ?

Hiç yorum yok: