26 Aralık 2009 Cumartesi

Ayşe Özyılmazel , Tayfur Havutçu ve Enerji Meselesi


Ayşe Özyılmazel'in ''Ji'' hecesinden türettiği ve ne anlatmak istediğini kavrayamadığımız henüz 10 günlük efsane şarkısını ilk defa dinleme gafletinde bulundum dün akşam . Böyle zeki bir insandan böyle şaşırtıcı bir çıkışı beklemiyordum , gerçi ne bekliyordun derseniz onu da bilemiyorum . Sözler Beyoğlu Pasaj'ındaki etek fiyatları gibi , nakarat allahlık ! Yazıyordu ne güzel şimdi söylüyor ama olmuyor , en azından olmadı şimdilik . Dinlerken şarkıyı görüntü haricinde akılda kalan sadece bir hece (ji) , o da Türkçe'de sınırlı , buldun mu yap hemen bir şarkı . Ablamız bu kötü şarkıyı nasıl söylemiş diyenlere link veremiyorum , kulaklarımı çınlatırsınız . Şarkının isminden mütevellit Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanlığı tazminat davası açsa kazanır . Buyurun okuyun ve sonra anında unutun ...

Ayşe Özyılmazel – Enerji

Çirkinim birşeye benzemem
Balık etliyim süzülemem
Biraz da sıyrık diyorlar
Niye kapımda ağlıyorlar

Çok çıtırsın iddialısın
Koyduğum yerde kalırsın
Soğuttun ateşin düştü
Enerjin yok sınıfta kaldın

Bir şey eksik o da enerji
Yok ki aramızda sinerji
Tutmayınca tutmuyor işte
Seninki yaptı bana alerji

Sıradan olma canımı sıkma
Günde kırk kere mesaj atma
Biraz da erkek olsana
Koyun gibi bakmasana

Pozitif düşün rahatlarsın
Gider yapma aptal mısın
Bir nefes al ona kadar say
Dalai Lama sana anlatsın

Bir şey eksik o da enerji
Yok ki aramızda sinerji
Tutmayınca tutmuyor işte
Seninki yaptı bana alerji

Enerji ha ! Neyse , yıllar önce arkadaşım Fenerbahçe - Cannes maçına gidiyor . İlk maç 4-0 ikinci maç Kadıköy'de . Umut yok , iyi oynasınlar puan alsınlar yeter diye bakıyorlar . Maçtan önceki gün Cooper testi yapılmış , o zamanlar Fenerbahçe'de oynayan Tayfur Havutçu herkese açık ara yaparak ne denli enerjik olduğunu ispatlamış . Maçın henüz başında şimdi Beşiktaş'ın yardımcı antrenörlüğünü yapan eski kaptanımız ayağındaki topu kaptırıyor ve onun hatasından Cannes öne geçiyor . Uğultular , yuhlamalar , ıslıklamalar derken tribünün arkasından gür bir ses yükseliyor ;

- Enerci dolu Tayfur , lan maçın anasını s.ktin !

2 yorum:

AyDaN ve CenK dedi ki...

Dostum Aşye Özyılmazel`e bu kadar yüklenme! daha yeni o! bu işin üstesinden geleceğine inanıyorum. Ben dinlemedim ama albümündeki diğer parçaları da dinlemek lazım. ne dersin?

Barış Akdemir dedi ki...

fazla enerjik olmayacan o enerjini bi yerde boşaltıcan :))