21 Nisan 2010 Çarşamba

Sadece Futbol Seyretmek İstiyorum ...


Kasımpaşa - Beşiktaş ; 50 lira ...
Kasımpaşa - Galatasaray ; 120 lira ...
Kasımpaşa - Fenerbahçe ; 120 lira ...

Bu sezon üç büyüklere satılan ve satılacak bilet fiyatları bunlar . Trabzon da sanırım 50 lira civarındaydı . Vallahi çok olmuş be ! Neyse ... Cebimde şu an iki tane Kasımpaşa kombinesi duruyor . Sezon başında 100 liraya aldığımı ve 3 arkadaşıma da aldırdığımı bir daha bir daha söylemeye gerek yok . Geçtiğimiz Pazar akşamı Emre Belözoğlu'nun kafasına isabet edecek materyalleri düşünürken şimdi bu maça gidip sadece bol gollü bir mücadele izlemek istiyorum . Bilica'sı olmayan savunmanın bol sarı kart ceza sınırındaki Kasımpaşa takımına karşı neler yapacağını görmek istiyorum . Daum - Vural tokalaşmasını , çekişmesini , kapışmasını en yakından takip etmek istiyorum . Beşiktaş'tan bile fazla gol atan , bol gollü galibiyetlerin takımı Kasımpaşa'nın cefakar apaçileriyle beraber ''Semt Aşkı'' diye bağırmak istiyorum . İzmirli Yekta'yı , ikinci baharındaki Murat Erdoğan'ı , on beşinci sonbaharındaki Cenk İşler ile birlikte gol sevinci paylaşmak istiyorum . Koray Avcı'nın eski bir tanıdıkla karşılaşacağı anın hazzına varmak için gidiyorum . Sancak ve Şahin Güneş'i canlı izleyerek ''yetenekli bir futbolcunun doğuşu'' minvalinden yıllar sonra oradaydım demek istiyorum . Büyük usta Alex'in aklının , ayağının ve liderliğinin İstanbul'un en şahane manzaralı ikinci butik stadında bir keze daha tadına varmak istiyorum . Oynarsa Gökhan Gönül'ün yürekli mücadelesine tanık olmak için orada bulunmak istiyorum . İlk 8 maçında 8/8 yapan ve şampiyonluk yolundaki Fenerbahçe'yi , ilk 6 maçta 6/0 yapan ve ikinci yarıdak performansıyla bu ligde ben de varım diyen Kasımpaşa'yı doya doya izlemek istiyorum . Bırakacağım Emre Belözoğlu'nun antipatikliğini veya Lugano'nun çirkefliklerini . Bıktım futbol konuşamamaktan , keyif alamamaktan , hakem yazmaktan , yönetimdeki yönetme özürlülerle uğraşmaktan . Sadece futbol için , futbolu çok sevdiğim için . Gidiyorum ...

1 yorum:

Soldan Atak dedi ki...

Fenerbahçe Spor Kulübü tüm biletleri satın alarak taraftarlarına 50 ve 80 liraya satışa sunacak.. "delikanlı yönetim"