13 Temmuz 2010 Salı

Sensiz Geçen Günlerin Ben ..........


VIP ÜST B&E 275,00 TL
VIP ÜST A&F 250,00 TL
VIP ALT A&F 150,00 TL
VIP ALT B&E 200,00 TL
VIP ALT C&D 250,00 TL
NUMARALI ORTA 150,00 TL
NUMARALI KENAR 125,00 TL
KAPALI ÜST 110,00 TL
KAPALI ALT 90,00 TL
YENİ AÇIK 50,00 TL
ESKİ AÇIK 40,00 TL
RAKİP TAKIM (E.AÇIK) 35,00 TL

Q7'nin pul parası üstte .
Hayırlısı olsun .
Şımart bizi diye bağıranlar
Bu bilet bedelleri gün gelir onları tırmalar ...

Rakip için köy takımı diyorlar ya yıllardır
Ulan ''Köylü milletin efendisidir'' diyen adamın
Kurduğu ülke değil mi burası ?
O köylü olması , o takım olmasa
Nasıl çıkacak karanlıklar aydınlığa ?

Çubuklu çıktı .
Benim hiç çubuklum olmadı .
Bir kere Çubuklu Hayal Kahvesi'ne gitmiştim .
Acaba diyorum bu da sayılır mı ?

Viking ile oynadığımızı söylediğimde
Nişanlımın bana söylediği ilk şey şu oldu ;
''Maç giderken boynuz tak kafana!''

Raul , Guti , Eduardo , Robinho ...
Sanki biz Galatasaray olduk
Çaktırmadan Fenerbahçe'ye döndük .
Bu sert ligde onlar genç Stoch ve savaşçı Cana hamlesiyle
Sanki bir şeyleri yanlış yapıyormuşuz kisvesi
Tüm bedenimde ...

Ekrem , Nobre , İbrahim Üzülmez , Uğur İnceman ...
Aynı cümlede geçecek mi acaba Raul denilen adam ?

Guti topsa ben de Bayan Topesto'yum !

Beşiktaş adamın saçını beyazlatır derim hep .
Allahtan hocamız sarı saçlı .
Dönmez beyaza nasıl olsa ...

Serdar Adalı ve Cengiz Zülfakaroğlu ...
Başını yerler bir senede görürsünüz .
Kurtaramaz gelse bile Allahınoğlu !

İlk maç , ilk heyecan ve sensiz geçen günlerin ben ......
İlk milli olmak gibi .
İlk defa ilkokula gitmek gibi .
Askeri garnizona adımını attığındaki duygu gibi .
Ne bileyim ilk işte .
Aylar sonra bir daha ilk .
İlk günkü gibi Beşiktaş bende .
Kombineyi elime aldığımda 2 gün önce
Tüylerin ürpermesinde saklı bu ilk heyecan işte ...

Hiç yorum yok: