28 Temmuz 2010 Çarşamba

Guti Kaybettik !


Demir ağlarla ördük İnönü'yü dört baştaaan ...
Ne göğsümüz tunç siperi ne duruş , vuruş ve kuruş sahibi
Eskiden derdik tribünlerimiz var en azından
Şimdi hafızalarımızı sildirebilsek keşke Sil Baştan

Alıp getirip borçlandırdığın senin olsun , bana benim sana borcumdan bahset . Uçankuş nokta com.'a bile borç hey corç versene borç olmaz Guti Haz. kandilin mübarek olsun ! Hentbolcüye esirge , kendi 'guti'rdiğin çocuklara esirgeme . Beşiktaş adındaki kurum Çocuk Esirgeme Kurumu olmuş bizim haberimiz1903 ! Yapma basketbola yatırım varsa yoksa futbol , eeee zaten 2003 yılı hariç futbol da yok sahada , ben ne anladım bu perhizden forza turşu of the lahana ! Beşiktaş Tv yoksa Q7 var ; hızlı yayıncılık , rakiplere çalım , orta kalite daha ne istersin bre davar ? Yabancı sayısı olmuş 6+2+2 , sendeki 6+2+2+2 , peki elde ne var ? Paha biçilmez bir sırıtma ! Bir gün kimse Beşiktaşlı olmasın bırakın o borç bize kalsın ! Yazın bu sloganı bir yere , çünkü kışın dayak yiyeceksiniz tribünde . Alternatif pankart önerilerinde liste başı olsun isteyene , bunları da karalayın bir yerlere ; 'Doğuştan Beşiktaşlı değiliz ya da sen bana babamdan kalan miras değil Demirören'e olan borcumsun '. Yok Dewe !

Hiç yorum yok: