4 Ocak 2011 Salı

Muhammed Demirci...



Zamanında Halim, Cemre, Küçük Metinler idi beklemek yükleminin hasretle çekimi, hiç ümidim bitmedi because of the özkaynak düzeni! Serpil Hamdi Tüzün babama söylemişti yanımda; ''Bak şu çocuk geleceğin bir numaralı yıldızı olacak''. Sergen diyorlardı ona, süper yetenek diye, gördük değdi demiştik beklediğimize. Yasin Sülün bile bir sıfır önde başladı bu yürekte. Nihat'a henüz doyamadan gitti. Televizyonda gördük kendisini. Fevzi'nin pişmesi, İbrahim Akın'ın Burak Yılmaz'ın ağlarla buluşması hep bir beklenti, Batuhan olamadı ne yazıkki! Orhan Gülle, Necip, Umut, Ali Küçik ve diğerleri...

Şimdi 2006'daki o görüntülerden beri kalbimin köşesinde küçücük bir çocuk duruyor; Muhammed Demirci... . Geçen sene bir Fantezi Futbol sitesinde dayanamayıp yazmıştım, yine yazıyorum. Ama bu sefer sadece bir tarih;

''Bugün 4 Ocak 2011. Yukarıdaki fotoğraf Muhammed'in doğumgünü olan 3 Ocak 2011'de çekildi. Belki yıllar sonra hoş bir gülümseme ile anacağım fotoğrafa ve yazıya bakıyorsunuz. Ben bekleyeceğim. Diğerlerini nasıl beklediysem, nasıl ki A takımda oynamalarını istediysem yine bekleyeceğim, yine isteyeceğim... Ve zamanında yazmıştım diyeceğim... Utandırma beni küçük adam, şansın yaver gitsin inşallah...''

Hiç yorum yok: