5 Mayıs 2010 Çarşamba

Beşiktaş (Bo)Q7‏


"Okunduğu gibi mi yazılıyor abi yoksa golü yazdığı an mı okutacak herkese dua" dedi Karizma , "Hani Mitsubishi vardı bir ara bende demiştim vurduklarında sağ kapıdan çizildi Karizma !'' Yok dedim bizimkisi Kuarejma , geçen sene hatırlarsın şampiyonluğu hakeden 20 küsür genci geçip şampiyonluk gecesinde sanki takımı o şampiyon yapmış gibi bağırılan Kuarejma !

Gelişen ve değişen (!) tribün kültürünün ''Yıldız Transfer İsterük'' kaldırmasıyla Kazan'da içilen bira ! Hapşırınca Demirören Padişahım Çok Yaşa denileneceğini adım gibi bildiğim gürühun nasıl ki Pascal'ın içini boşaltma otopsisi başarı örneği olarak göz önünde yaşanıyorsa bir de sağ ayaklı sol kanatçı Haydar'dan hesap lütfen ; 40 milyon lira ! Ahanda kırkım çıktı ... Rahmetli babamdan ilk duyduğumda anlamlandıramamıştım ''Hesabını bilmeyen kasap g.tüne kaçar masat'' lafını . İlkokulda bu cümleyi paylaştığımda g.tü bilmeyene şaşırmadım da kasap ne demek diyenle ilişiğimi kestiğimi hatırlarım . 20 sene sonra örnekle açıklayayım ; buradaki Kasap Beşiktaş yönetimi . Hani daha önce Yeniköy'deki Kasapları bir bıyığa feda eden oluşumun ta kendisi . Masat ise bir çeşit bıçak bileme aracı , babası kasap havası oynayanlar oynamayanlara oynatsın ! Yabancı sınırının sadece Beşiktaş için kaldırıldığı ülkemizde 11 yabancıyı bahsi geçen cümledeki kalça ile tabir edilen bölgeye sokamayacağımızdan ötürü , bir yabancı daha almanın futbola yabancılaşma kavramından öte İtalya-Türkiye sınırındaki Fenernazionale veya İnterbahçe'ye dönme girişimlerinin sonu ne zaman gelecek merak ediyorum . 70 milyonluk ülkeden 40 milyon liralık Batuhan , İsmail , Rıdvan , Necip yaratamayanların yaradandan ötürü sevdikleri adamlara seni de alacağım basıcam kırbacı basıcam kırbacı davranışlarının yansıması kulüp ne zaman batacak paradoksu ile açıklanmadıkça ....... ayy sıkıldım cümle bitmiyor lan !

HAYIRlı olsun bu tür spektaküler transferler bu kulübe , bu yönetim zihniyetiyle Zihni bile Sinir oluyor haberleri var mı bu çocuk merak etmekte . Serdar'ın nereli olduğunu bilmiyorum , Adalı'mı Modalı mı yoksa Lost seyreden masum köylü mü anlamıyorum . Mansimov nerede , Aykaç nerede , balam yahşi menim Bakü kapıcı vesaire ! İt ürüyor Mete Dürüyor . Taraftarından korkan mesaja verirse kendini çok Quaresmalar layıktır bizlere , bağırdıkça ismini bir Pascal daha ölür dünyanın bilmem neresinde . Arda Turan'ı alsan bağrına basıp bağırır mısın Sinem Kobal yengemiz diye , yoksa yengen tosta dönmüş bir sistemin çarklarından biri mi oldun haydi söyle ! Böyle başa böyle tarrraklara gelesice tribünün en etkin forum sitesinde 'Bobo gitsin , ben geleyim , Fink kalsın altın günü yapılsın' mantığıyla önce biz seyredenler kirlendik , küfürle bezendik , sonra yönetimi pislettik . Futbolcular zaten i-pod'yumda geze geze bakıyor ay sonu maaş ekstresine gerisi hikaye . Masumluk bekliyoruz değişen dünyadan , forma aşkı , duruş , hakkaniyetli adımlar . Ancak karşımıza çıkmaktan hiç çekinmiyor Aziz Yıldırım ve taklitçileri adamlar . 40 milyona alınca Portekizli'yi yurtdışından bizim de gazımız alınıyor ya , başkan gazı ne kadara alıyor Rusya'dan acaba ? Aynı senaryonun 6. çevrimini hisseden bizler ise 6. his filmindeki gibi ölüyoruz her sezon başı , ama film devam ediyor . Baştaki anlamıyor bir daha bir daha sarıyor makarayı ...

Not : Manisa maçındaki küfür organizasyonu için 1'e , sete bu defa hangi ünlü çıkmalı diyorsanız 2'ye , maç öncesi semti açık hava çöplüğüne döndürenlere hak veriyorsanız 3'e , Ronaldinho diye bağıramak için 4'e ve Demirören'den Masalları dinlemek istiyorsanız GAZ'a basınız ...

Hiç yorum yok: