14 Mayıs 2011 Cumartesi

4/6 > 4/104



Bir gün sonra olmasaydı Kayseri'den dönüş uçağı, dün akşam gazete kağıdına sarılmış elde pastırma ile kaldırılan kupaya bu çocuk da ortak olacaktı. Trt Hd (herşey dahil) ve Bozbaykuş olan misafirlerim yerine gözlerimiz yaşlı, kalbimiz sevinç dolacaktı. Ha yine olmadı mı oldu, ama ahh orada olacaktım psikolojisi yok mu? Var!

Ersan Gülüm; oğlum ne yaptın sen? Cumhurbaşkanı o, Mahmut'un elini sıktın bitti mi sandın? Yandın oğlum sen yandın...

Evlenir misin benimle değil, benimle evlenir misin değil, ''Evlen Benle!'' O ne ki?

Tabirimi bağışlayın ama; Bu kadar kazma oyunculardan böylesine mütevazi ve göze hoş gelen bir futbol sistemi yaratan Abdullah Avcı'yı kutluyorum. 4 senede bu takımı kupada final oynattı. Bu denli yetenek fakiri takımı nasıl oynatıyor, kocaman bir soru işareti! Acaba elinde bir-iki yıldızı olsa, ya da mesela Beşiktaş'ta başarılı olur mu bu kadar yıldızla? Bence olur olur bal gibi olur, gol olur! Bu arada 'Yere Yatsana' muhabbeti de bayağı bir baydı artık! Son vermek lazım...

Guti ve Bobo maç sırasında bu takımdan gitmek ister gibi lakin maç sonu en çok sevinenler onlar. Hugo oğlum o ne biçim oynama, 5'e mi bastı Tolga abin, kendine gel. Fernandes'e bayıldım, o ne slalom, o ne lay lay lom! Tabata+2 milyona seneye bonservisi bizde!

Mehmet Aurellio'dan bırakın stoperi bu saatten sonra futbolcu olursa benden de ÖSYM Başkanı olur!

Penaltı atışlarını özlemişiz. Ama başka takımların olsa daha iyi olurdu, bir 10-15 dakika kendime gelemedim. Saç beyazladı, kilo gitti, sikinti vardı hocam, sikinti...

Stad tam dolmamış yoksa bana mı öyle geldi?

Bozbaykuşların ''Biz hiç final kaybetmedik'' pankartına istinaden, Fenerliler'in ''Biz hiç kupa görmedik'' pankartı ne hoş olurdu...

Acil sağa-sola bek lazım, ki geleceğe umutla bakalım; ''Bek To The Future!''

Ernst'i özledim, kupa töreninde gördüm, sevdiğimi televizyondan ilettim...

Dünkü kupadan sonra, o sevinci yaşadıktan sonra ve sahada o güzel adam Fernandes'i görünce; yeni sezon bir an önce başlasın diyenler parmak kaldırsın...

Bobo gitti, misyon tamamlanmış gibiydi zaten. 6 sene kaldı 4 kupa aldı ve gitti. Fenerbahçe'nin 104 yıllık tarihi kadar. Ne sofistike ama.. (O neyse?)

Artık gençlerle oynama ve Pazartesi günü sevdamıza elveda zamanı. Yine sensiz geçen günlerin diye mırıldanacağız yaz aylarında, yine özleyeceğiz ve bir an önce görmek isteyeceğiz İnönü Stadı'nda...

Hiç yorum yok: