20 Ağustos 2010 Cuma

Beşiktaş'ı Seviyorum Yine Gelecek Ben ...

Keyifin adresi İnönü Stadı , moda Beşiktaş şişli kadıköy !
Hani bize az manşet ayırıyorsun basın bunu da yazın
Diyorduk ya !
Bu yazın bizi yazıyorlar yaza yaza bitmiyor kalem ...
Malzeme bol , Yıldırım Demirören bile suskun .
Sadece bozuk zemin üzerindeki çocuklar oynuyor .
Biz seyrediyoruz .
Keyifli keyifli .
Daleli malelli , rakibi alkışlamaktan fair play'im kalktı !
Eve dönerken finüküler bile uzun geliyor .
Bir sonraki maçı iple çekiyorum .
Adam bir çalım atıyor , peki Sergen neydi diyorum ?
Herif bir ara pası çakıyor Şifo Şifo gülümsüyorum .
Ernst bile o sınırlı yeteneğiyle slalomla süzülüyor içeri .
Benim zevk oluyor 4x4=16 !
Sanki sihirli değnek vardı da bu seneyi mi beklediler ?
Hani ; 30 yaşındasın evladım , 60 yaşında öleceksin .
Hayatının ilk yarısı kahır ikinci yarısı bayıl demişler gibi .
Beşiktaş varsa işin içinde ;
0-0'dır küme düşen takıma ,
Avrupa'da son dakika golüdür gördüğün ağlarında .
Beşiktaş bu ; acaba'nın başkenti , yaşlandırmanın modern hali .
Nasıl oldu da oldu , iki pas , üç çalım ,
Dört orta , beş gol görüyoruz ?
Q7 midir ilacı bu işin , Guti mi kollamak lazım yani ?
Ne oluyoruz ulan , total motal futbol oynuyoruz basbayağı !
Çok gol yeriz ama çok da atarız diyen ben ,
Kendi stadımda daha santra bilmedim !
Pozisyon dahi (de anlamında) görmedim !
Yönetim işini mi yapıyor , Schuster tarihe poster mi olmak istiyor ?
Adebayor , Robinho deniyor ....
Lan biri birşeyler anlatsın neler oluyor ?

Ben hayatımda bu kadar çok stada gitmek istemedim .
Hiç bir zaman haftasonu olsun da Beşiktaş'ı seyredelim demedim .
Bu denli heyecanlı bir bekleyişe geçmedim .
Hala erketedeyim , hemen gaza gelmiyim diyorum da .
Biri bu benim içimdeki çocuksu sevinci vursun .
Gözlerim doluyor lan !

2 yorum:

Kartal Bafiler dedi ki...

Anam, valla yandık biz bu sene :)

Zahid dedi ki...

gözün aydın istanbul maçında yaptık 2 kere santra.